Πιστοποίηση LEVEL 3: Εκπαιδευτής ρομποτικής & STEM για προχωρημένους μαθητές
Έναρξη 16 Δεκεμβρίου. Διάρκεια 10 ώρες. Κόστος 190€ (μαθήματα και παράβολα εξετάσεων)

Στο σεμινάριο τρίτου επιπέδου θα γνωρίσετε προχωρημένες έννοιες προγραμματισμού και θα δείτε νέα εργαλεία. Με το τέλος των μαθημάτων θα εξεταστείτε από αναγνωρισμένο φορέα του ΕΟΠΠΕΠ για την απόκτηση της πιστοποίησης (όχι απλή βεβαίωση) LEVEL 3: Εκπαιδευτής ρομποτικής & STEM για προχωρημένους μαθητές.

Σκοπός αυτού του σεμιναρίου είναι να είστε σε θέση να διδάξετε προγραμματιστικές έννοιες σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας ή προχωρημένου επιπέδου που έχουν ήδη καλύψει τις βασικές γνώσεις. 

Θα δείτε καινούριες προγραμματιστικές έννοιες και περιβάλλοντα προγραμματισμού για τα εργαλεία LEGO Mindstorms EV3 και VEX IQ και θα γνωρίσετε νέες πλατφόρμες ρομποτικής και προγραμματισμού. 

Ύλη Μαθημάτων

  • Advanced LEGO Mindstorms EV3
    • Using Variables and Arrays
    • Data Operations
    • Advanced programming techniques
    • Algorithmic Design Patterns
    • Επιπλέον αισθητήρες (Infrared Seeker, Compass sensor, Hi Technic Color Sensor)
  • VEX IQ μεRobot C
    • Προγραμματισμός με τη γλώσσα Graphical RobotC και RobotC
    • Απλή και σύνθετη μηχανική, Έξυπνες κατασκευές
    • Εισαγωγή στο περιβάλλον ModKit
    • Using Sensors
    • Program Flow Model
       Wait Until Commands, Decision-Making Structures
    • Problem-solving strategies
    • Διαγωνιστικές πίστες με VEX Robots. VEX IQ Challenge
  • MBot
    • Εισαγωγή στο ρομποτικό εργαλείο Mbot
    • Αισθητήρες υγρασίας, θερμοκρασίας, καπνού, φωτιάς, κίνησης, ποτενσιόμετρο, ταινίες LED, Drones Programming. Project Base Learning: Δημιουργία έξυπνου σπιτιού και διάφορων αυτοματισμών για μεγαλύτερες ηλικίες μαθητών
    • Προγραμματισμός με Scratch-like περιβάλλον και με Arduino IDE
  • MIT App Inventor
    Εκμάθηση προγραμματισμού για παιδιά όλων των ηλικιών, ανάπτυξη ικανοτήτων υπολογιστικής σκέψης με hands-on εργαστήρια και σενάρια υλοποίησης
    • Χρήση του AppInventor για τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά και tablet
    • Βάσεις Δεδεομένων
    • Προγραμματισμός του LegoMindstormsEV3 και σύνδεση με εφαρμογή
    • Προγραμματισμός του MBotκαι σύνδεση με εφαρμογή
  • Διαγωνισμοί ρομποτικής  - πως θα προετοιμάσετε τους μαθητές σας
    • Ολυμπιάδα Ρομποτικής και First Lego League - κανονισμοί και πρωταθλήματα
    • Προετοιμασία για τους διαγωνισμους
    • Προγραμματιστικές τεχνικές
    • Συμμετοχή σε κατηγορίες Open / Regular / Ρομποτικό ποδόσφαιρο
    • Στρατηγική οργάνωση, παρουσία